Οι ύπουλες διατροφικές παγίδες

Επιμέλεια:Βάσια Σταυροπούλου
Τρίτη, 28 Αύγουστος 2012 03:00 | E-MAIL ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Η απώλεια βάρους δεν είναι εύκολη υπόθεση και η διατήρηση του σωστού βάρους, όταν περιτριγυριζόμαστε από τόσους πειρασμούς που σαμποτάρουν τις προσπάθειές μας. Ας δούμε τις πιο συνηθισμένες διατροφικές παγίδες και πώς δεν θα πιαστείτε στα δίχτυα τους.
Πρώτη παγίδα, το σινεμά
Πάτε να αγοράσετε ένα μπουκαλάκι νερό ή ένα χυμό λίγο πριν μπείτε στη σκοτεινή αίθουσα και βρίσκεστε αντιμέτωπη με άπειρους διατροφικούς πειρασμούς. Η βόλτα στο σινεμά μπορεί να αποδειχθεί ολέθρια για τη δίαιτά σας, εκτός κι αν είστε ευλογημένη από τη φύση με την δύναμη της αυτοσυγκράτησης. Αν και το ποπ-κορν είναι εξαιρετικά θρεπτικό όταν το παρασκευάζετε σπίτι σας υγιεινά, όταν προστίθεται βούτυρο παύει να είναι.
Ένας εύκολος τρόπος για να μην ενδώσετε σε αυτούς τους πειρασμούς είναι να έχετε φάει σπίτι σας πριν πάτε σινεμά. Καλού κακού βέβαια, μπορείτε να πάρετε μαζί σας κάποιο υγιεινό σνακ σε περίπτωση που σας πιάσει λιγούρα.
Δεύτερη παγίδα, το γραφείο
Όλο και κάποιος συνάδελφος θα έχει γιορτή ή γενέθλια και θα φέρει γλυκά. Κατά το μεσημεράκι, την γνωστή ώρα που έχει πάψει η επίδραση του πρωινού, τα τηλέφωνα γύρω σας παίρνουν φωτιά από τα delivery και η μυρωδιά του φούρνου σας «σπάει» τη μύτη. Στο συρτάρι με τις σημειώσεις για το μίτινγκ, βρίσκεται, εντελώς τυχαία, ένα κουτί μπισκότα.
Ο εργασιακός χώρος είναι η επί γης κόλαση για κάθε γυναίκα σε δίαιτα, ενώ η πίεση από τους συναδέλφους σε στιλ «ένα κομματάκι δεν παχαίνει», είναι συνεχής.
Η λύση για να αποφύγετε αυτή την παγίδα είναι να παίρνετε μαζί σας από το σπίτι υγιεινά σνακ για να αντιμετωπίζετε τις ξαφνικές λιγούρες. Επίσης, ζητήστε από τους συναδέλφους να δείξουν κατανόηση και να σας βοηθήσουν στη προσπάθεια σας.
Τρίτη παγίδα, φαγητό με τηλεόραση
Γυρίζετε κουρασμένοι από τη δουλειά, ανοίγετε την τηλεόραση και καθόσαστε να γευματίσετε. Σύμφωνα με έρευνες, όταν τρώτε ενώ η προσοχή σας είναι αλλού, αγνοείτε τα σήματα που στέλνει ο οργανισμός σας ό,τι χορτάσατε, με αποτέλεσμα να τρώτε περισσότερο από ό,τι κανονικά.
Η λύση είναι πολύ απλή, μην ανοίγετε την τηλεόραση. Το φαγητό και η τηλεόραση είναι δύο διαφορετικές δραστηριότητες.
Τέταρτη παγίδα, το χανγκόβερ
Η κατανάλωση αλκοόλ «ρίχνει» το σάκχαρο στο αίμα και τα επίπεδα αλατιού, οδηγώντας στις γνωστές λιγούρες, ενώ η κούραση από το ξενύχτι επιδεινώνει την κατάσταση.
Ένας εύκολος τρόπος να αποφύγεις αυτήν την παγίδα είναι το προφανές να μην κάνετε υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ και να πίνετε νερό ανάμεσα στα ποτά ώστε να αποφύγετε τις δυσάρεστες συνέπειες.
Αν παρʼ όλα αυτά, το χανγκόβερ σάς χτυπήσει την πόρτα, φροντίστε να έχετε πρόχειρα κάποια πιο υγιεινά σνακ που θα ικανοποιήσουν την επιθυμία για φαγητό. Τα φρούτα ανεβάζουν το σάκχαρο και ενυδατώνουν, ενώ τα αβγά βοηθούν στην αύξηση των επιπέδων της σεροτονίνης που καταπολεμά τις τοξίνες του αλκοόλ.
Πέμπτη παγίδα, το σαββατοκύριακο
Αν και για τους περισσότερους από μας, είναι σχετικά εύκολο να τηρήσουμε το διατροφικό πρόγραμμα κατά τη διάρκεια της εργάσιμης εβδομάδας, είναι δύσκολο να διατηρήσουμε τις καλές μας προθέσεις τα σαββατοκύριακα. Και παρόλο που πρέπει να «κερνάμε» κάτι τον εαυτό μας κατά διαστήματα, τα ανθυγιεινά διαλείμματα κάθε σαββατοκύριακο μπορούν να στραφούν εναντίον της δίαιτας.
Το να κάνετε δίαιτα επτά μέρες την εβδομάδα μπορεί να φαίνεται υπερβολικά σκληρό. Ωστόσο, αν η διατροφή που ακολουθείτε καθʼ όλη την εβδομάδα δεν είναι υπερβολικά αυστηρή, δεν θα νιώθετε την ανάγκη να «ξεσπάσετε» το σαββατοκύριακο.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
του Ηλία Μακρή
Το κλίκ της ημέρας
του Ηλία Μακρή
oncologists.gr

Πρόσφατα Νέα

Linardi Anastasia
Σπανός Γεώργιος