Έχεις ποδήλατο ή διάδρομο στο σπίτι αλλά κρεμάς ρούχα;

tips για να εμπνευστείς και να ανέβεις

Τετάρτη, 14 Απρίλιος 2021 14:09 | E-MAIL ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Έχεις ποδήλατο ή διάδρομο στο σπίτι αλλά κρεμάς ρούχα;

Το στατικό ποδήλατο ή ο διάδρομος που έχεις στο σπίτι δεν είναι ντουλάπες και μπορούν να γίνουν οι καλύτεροί σου φίλοι. Το μόνο που σου λείπει είναι το κίνητρο και τα tips που θα σου δώσουμε εμείς.

Είναι πολύ σημαντικό να υπάρχει ένας ισχυρός λόγος πίσω από οτιδήποτε κάνεις. Να βρεις το κίνητρο που θα σε βοηθήσει να μην τα παρατήσεις εύκολα. Θες να κάνεις ποδήλατο για να χάσεις βάρος; Για να κοιμάσαι πολύ καλύτερα το βράδυ; Για να αποβάλεις το πολύ άγχος που νιώθεις;

Βάλε τα sneakers σε εμφανές σημείο
Αγόρασε ένα ζευγάρι running shoes (σε περίπτωση που δεν έχεις) και τοποθέτησέ τα σε σημείο που να τα βλέπεις. Είναι μία καλή υπενθύμιση όταν δεν θες να κάνεις τίποτα και εγκαταλείπεις. Αν δεν σε εμπνέουν τα αθλητικά, βάλε το αγαπημένο σου κολάν ή τα ακουστικά που χρησιμοποιείς όταν γυμνάζεσαι.

Διάλεξε τη σωστή μουσική
Αφού πήρε το μάτι σου τα ακουστικά, φρόντισε να φτιάξεις την playlist που ξέρεις ότι σου δίνει ώθηση στη γυμναστική. Ανέβα στον διάδορμο, βάλε ακουστικά στα αυτιά με ό,τι σε φτιάχνει περισσότερο και ξεκίνα.

Επικεντρώσου στην ψυχική υγεία
Αν και μπορεί ο στόχος σου να είναι να χάσεις κιλά, ο πρωταρχικός θα έπρεπε να είναι η υγεία και οι ενδορφίνες. Βιώνεις μία πρωτόγνωρη κατάσταση και η ψυχική σου υγεία πρέπει να είναι πρώτη στη λίστα. Η χαρά και η ενέργεια που έχεις μετά σε βοηθούν να επιστρέψεις και την επόμενη μέρα.

Δοκίμασε τον κανόνα των 10 λεπτών
Αντί να ζορίζεις τον εαυτό σου και να θέτεις στόχους που δεν μπορείς να φτάσεις, βάλε 10 λεπτά χρονόμετρο και ξεκίνα με αυτήν τη διάρκεια. Το πιθανότερο είναι ότι θα θέλεις να συνεχίσεις λίγο παραπάνω.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
του Ανδρέα Πετρουλάκη
Το κλίκ της ημέρας
του Ανδρέα Πετρουλάκη
oncologists.gr

Πρόσφατα Νέα

Linardi Anastasia
Spartaland