5 tips για να μην παχύνεις στην καραντίνα

Τρίτη, 17 Μάρτιος 2020 16:23 | E-MAIL ΕΚΤΥΠΩΣΗ
5 tips για να μην παχύνεις στην καραντίνα

#Menoume_spiti εξαιτίας του κορονοϊού και δεν υπάρχει τίποτα αστείο σε αυτό. Aρκετοί από εμάς έχουμε τη δυνατότητα να εργαστούμε από το σπίτι, ενώ άλλοι θα μείνουν σπίτι γιατί κλείνουν οι επιχειρήσεις όπου εργάζονται.

Όποια και αν είναι η δική σου περίπτωση, ξέρουμε όλοι πολύ καλά πόσο εύκολο είναι να «τσιμπάς» συνέχεια φαγητό και, κατά συνέπεια, να «τσιμπήσεις» και 4-5 κιλάκια. Είναι γεγονός ότι η κλεισούρα σε κάνει και βαριέσαι, η κουζίνα είναι στα 10 μέτρα και η μαγειρική είναι η μόνη μορφή ψυχαγωγίας που έχεις στη διάθεσή σου. Αλλά εσύ θέλεις να μην παχύνεις.

Να τι να προσέξεις:

Αντιοξειδωτικά και βιταμίνες
Τώρα χρειάζεσαι περισσότερο από ποτέ, τις τροφές που είναι εμπλουτισμένες με αντιοξειδωτικά και βιταμίνες. Πρόσθεσε στα γεύματά σου λιναρόσπορο ή chia. Οι ανάμικτοι φυσικοί χυμοί και οι φρουτοσαλάτες πρέπει να μπουν στην καθημερινότητά σου και να θωρακίσουν το ανοσοποιητικό σου.

Με μέτρο ο υδατάνθρακας, ώστε να μην παχύνεις
Η κλασική αντίδραση όλων μας σε μία τέτοια περίσταση, είναι να γεμίσουμε τα ράφια  με μακαρόνια. Λογικό, αν σκεφτείς ότι είναι η πιο εύκολη διατροφική λύση που τρώγεται με διάφορους τρόπους. Τώρα που η δαπάνη ενέργειας είναι μειωμένη, καλό είναι να αποφεύγουμε τους πολλούς υδατάνθρακες, όπως τα μακαρόνια και το ριζότο. Αλλά αν αγοράσεις μακαρόνια, προτίμησε τα ολικής ή κόκκινες φακές και παρόμοια συστατικά. Βοηθούν πολύ και το πεπτικό σου.

Αντικατάστησε τα γλυκά (για να μην παχύνεις)
 Έλα μωρέ, τι ψυχή έχει ένα γλυκάκι; Έτσι λες στον εαυτό σου την ώρα που φτιάχνεις ένα ακόμα κέικ. Να το φτιάξεις και να το ευχαριστηθείς, αλλά όχι συνέχεια. Η ειδικός σου εξηγεί ότι στο ντουλάπι σου υπάρχουν ήδη θαυματουργές τροφές, όπως το μέλι. Γεμάτο αντιοξειδωτικά, είναι ένα φυσικό γλυκό που τρώγεται με ποικίλους τρόπους.

Λιγότερα λιπαρά στο ψυγείο
Δεν γίνεται να λείπουν από το ψυγείο σου γαλακτοκομικά και τροφές που καταναλώνεις σε καθημερινή βάση. Προτίμησε εκείνα που είναι χαμηλότερα σε λιπαρά, ώστε να μπορείς να καταναλώνεις μεγαλύτερες ποσότητες τώρα που θα είσαι στο σπίτι συνέχεια.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
του ΚΥΡ
Το κλίκ της ημέρας
του ΚΥΡ
oncologists.gr

Πρόσφατα Νέα