4 ασκήσεις για να ξεφουσκώσετε χωρίς δίαιτα

Πέμπτη, 02 Μάιος 2019 20:39 | E-MAIL ΕΚΤΥΠΩΣΗ
4 ασκήσεις για να ξεφουσκώσετε χωρίς δίαιτα

Δεν υπάρχει λόγος να τρέφεστε μόνο με χυμούς, ούτε να τιμωρήσετε τον εαυτό σας με αυστηρές δίαιτες, επειδή το παρακάνατε λίγο τις ημέρες του Πάσχα. Πρέπει απλά να ακολουθήσετε τις παρακάτω ασκήσεις γιόγκα που θα σας ξεφουσκώσουν, χαρίζοντας ευεξία και ενέργεια.
Η Ιδανική ώρα για τις συγκεκριμένες θέσεις είναι το πρωί, πριν το πρωινό σας γεύμα. Προσοχή δεν ασκούμαστε ποτέ με γεμάτο στομάχι πάντα περιμένουμε 3-4 ώρες μετά το φαγητό.
Οι θέσεις έχουν να κάνουν με στροφές κορμού. Οι στροφές τονώνουν τα ζωτικά όργανα και βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου.
Καθίστε αναπαυτικά στο έδαφος (στο στρώμα σας ή σε ένα μαξιλάρι) τεντώστε τα πόδια μπροστά. Λυγίστε το δεξί σας πόδι και περάστε το πάνω από το αριστερό. Σηκώστε το αριστερό χέρι και στρίψτε προς τα δεξιά. Το αριστερό χέρι πιέζει το δεξί πόδι από την εξωτερική μεριά. Στρίψτε τον κορμό σας και μείνετε 5 αναπνοές. Αλλάξτε πόδι και πλευρά.
Λυγίστε και τα δυο σας πόδια οκλαδόν. Γείρετε πλάι δεξιά και τοποθετήστε τη δεξιά παλάμη στο έδαφος. Σηκώστε το αριστερό σας χέρι και τεντωθείτε πλάι προς τα δεξιά. Μείνετε 5 αναπνοές και αλλάξτε πλευρά και το σταύρωμα των ποδιών.
Ξαπλώστε μπρούμυτα (με το πρόσωπο προς το έδαφος) τοποθετήστε τις παλάμες κοντά στα πλευρά σας. Ανασηκώστε τον κορμό σας περίπου 10 εκατοστά από το έδαφος, γείρετε πλάι δεξιά σα να θέλετε να κοιτάξετε το δεξί σας πέλμα, επιστρέψτε στην αρχική θέση και επαναλάβετε 8 φορές. Αλλάξτε πλευρά.
Γυρίστε ανάσκελα και ξαπλώστε. Μείνετε ήρεμοι και χαλαροί. Τοποθετήστε τις παλάμες σας στην κοιλιά και μεταφέρετε μια ζέστη στην κοιλιακή χώρα. Συγκεντρωθείτε για 10 λεπτά. Αναπνεύστε και νιώστε την ηρεμία.
Οι παραπάνω θέσεις καταπραΰνουν και αναζωογονούν τα κοιλιακά προβλήματα. Απολαύστε την κάθε θέση.

Χρηστέα Diesel Service
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
του Ανδρέα Πετρουλάκη
Το κλίκ της ημέρας
του Ανδρέα Πετρουλάκη
oncologists.gr

Πρόσφατα Νέα