Οι ιδανικές επιλογές για τσιμπολόγημα μπροστά στον υπολογιστή

Mayfair_Club
Παρασκευή, 16 Νοέμβριος 2018 19:55 | E-MAIL ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Οι ιδανικές επιλογές για τσιμπολόγημα μπροστά στον υπολογιστή

Πολύ συχνά, όταν κάθεσαι για ώρα στον υπολογιστή -είτε στο σπίτι είτε στο γραφείο- νιώθεις την ανάγκη να τσιμπολογήσεις κάτι. Κάτι τραγανό και νόστιμο, απλά για να περνάει η ώρα. Φυσικά δεν γίνεται να είναι κάθε φορά πατατάκια, όσο κι αν αυτό θα ήθελες. Έρευνες, ωστόσο, δείχνουν ότι απλά και μόνο αυτός ο τραγανιστός ήχος είναι αρκετός για να μας “ξεγελάσει”. Πράγμα που σημαίνει ότι μπορείς απλά να αναζητήσεις κάτι τραγανό, αλλά πιο υγιεινό. Ας δούμε λοιπόν μερικές πιο υγιεινές επιλογές:

1. Ανάλατοι ξηροί καρποί. Οι ξηροί καρποί είναι ένα σνακ με πολλά οφέλη. Είναι πλούσιοι σε μαγνήσιο, ασβέστιο, πρωτεΐνη και καλά λιπαρά. Κάθε καρπός έχει και διαφορετικά οφέλη. Για παράδειγμα, τα καρύδια είναι πλούσια σε ω3, τα φιστίκια Βραζιλίας σε σελήνιο, ενώ τα αμύγδαλα είναι εξαιρετική πηγή ασβεστίου. Προσπάθησε λοιπόν να καταναλώνεις ποικιλία ξηρών καρπών. Το μόνο που χρειάζεται είναι προσοχή στην ποσότητα, καθώς κρύβουν αρκετές θερμίδες. Η ιδανική επιλογή είναι οι ανάλατοι ή ακόμα και οι καβουρδισμένοι ξηροί καρποί.

2. Σπιτικό Pop Corn. Ποιος είπε ότι το pop corn δεν είναι υγιεινό; Ένα μπολάκι σπιτικό pop corn, χωρίς αλάτι ή βούτυρο θα σου δώσει τις θερμίδες μόνο μιας φέτας ψωμιού και σίγουρα πολλή μεγαλύτερη απόλαυση. Μπορείς να φτιάξεις αρκετή ποσότητα, ώστε να πάρεις μαζί σου και στο γραφείο για όταν θέλεις να τσιμπολογήσεις κάτι. Και φυσικά μπορείς να κεράσεις και τους συναδέλφους σου που είναι βέβαιο ότι δεν θα πουν όχι σε αυτό το σνακ.

3. Στικς λαχανικών. Άλλη μια ιδέα για να εντάξεις τα λαχανικά στην διατροφή σου με τον πιο απλό τρόπο. Απλά κόψε μερικά τραγανά λαχανικά, όπως καρότο, αγγούρι, πιπεριά, σέλερυ, σε ράβδους και πάρε τα μαζί σου στη δουλειά σε ένα τάπερ το οποίο ιδανικά θα το έχεις στο ψυγείο της δουλειάς. Μπορείς επίσης να συνοδεύσεις και το γιαούρτι σου με λαχανικά. Με αυτόν τον τρόπο θα έχεις ένα τραγανό σνακ για τσιμπολόγημα με ελάχιστες θερμίδες, πλούσιο σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και το τέλειο από άποψη διατροφικής ποιότητας ντιπ.

Με αυτές τις 3 ιδέες για υγιεινά σνακ μπορείς να τσιμπολογάς χωρίς ενοχές και χωρίς να φορτώνεις τον οργανισμό σου με επιπλέον θερμίδες, λιπαρά και αλάτι.

ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
του Ανδρέα Πετρουλάκη
Το κλίκ της ημέρας
του Ανδρέα Πετρουλάκη
oncologists.gr

Πρόσφατα Νέα

Η ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΙΔΗΣΗ

Στείλτε μας τα δικά σας νέα, φωτογραφίες, σχόλια, σκέψεις, παρατηρήσεις και δείτε τα δημοσιευμένα στο lakonikos.gr και στην ημερήσια εφημερίδα ΛΑΚΩΝΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ
Διεύθυνση e-mail(*)
Μη έγκυρη διεύθυνση e-mail

Περιγραφή(*)
Συμπληρώστε μια περιγραφή για την είδηση σας

Φωτογραφία

Κωδικός Ασφαλείας(*)
Κωδικός Ασφαλείας
Ο κωδικός ασφαλείας είναι λάθος